Sidor: [1]   Gå ned
  Skriv ut  
Författare Ämne: Träningsläger | Halmstad *Uppdaterad*  (läst 519 gånger)
0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Admin
Administrator

Antal inlägg: 766

Visa profil Hemsida
« skrivet: Juni 19, 2009, 21:34:24 »

I början av juni var styrkelyftslaget på träningsläger i Halmstad. Träning genomfördes på Eleikos anläggning. Tänkte hålla mig kort och i stället be lyftare som var med att fylla på med hur det var och hur boende, träning och övrigt fungerade. Har lagt upp några bilder från denna eminenta händelse.

Länk: Bilder

*Har uppdaterat med mer bilder*
« Senast ändrad: Juni 20, 2009, 13:13:08 av Animal » Loggat

"Skicka PM till admin vid frågor om forumets funktionalitet"
Hurtigh
Global Moderator

Antal inlägg: 451

Visa profil
« Svara #1 skrivet: Juni 19, 2009, 22:46:36 »

Precis hemkommen från ett ganska lugnt midsommar firande med Roslagens alkoholiserade bönder. Så jag börjar.

Vi åkte ner tillsammans i bilar, det gick bra men var lite segt. Väl framme vid vandrarhemmet/hotellet första kvällen så trängde vi in oss i köket och snackade. Ska tillägga att rummen var helt ok fast rummet jag sov i hade ingen tv och jag tror inte någon av oss hade lås till muggarna.

På morgonen när vi kom fram till Eleikos gym så tror jag alla blev väldigt imponerade, riktigt fräscht gym med väldigt många olika saker. Det ända dåliga var nog att det bara fanns fjollmusik. Det fanns också ett konferensrum där vi tittade på styrkelyftsfilmer. Vi käkade på pizzerian och grillen som låg ganska nära vandrarhemmet. Vi gick även en rund vandring på Eleikos fabrik.

Det finns väldigt mycket att säga om denna resa men jag tror jag låter de andra fylla på. Jag hoppas och önskar att vi kan göra något liknande snart.
Loggat
Jafari
Grottmonster

Antal inlägg: 128

Visa profil
« Svara #2 skrivet: Juni 20, 2009, 00:28:53 »

fan vilken miss. varför fick inte jag höra om detta evenemang?
Loggat

Sam Djafari, Täby AK
Admin
Administrator

Antal inlägg: 766

Visa profil Hemsida
« Svara #3 skrivet: Juni 20, 2009, 13:00:23 »

Har uppdaterat med mer bilder...

Tänkte att vi kanske skulle kunna samla ihop alla klipp från de som filmat så kan vi ju få ihop en schysst rulle från lägret. Vet att Felix har filmat, några fler som gjort det?
Loggat

"Skicka PM till admin vid frågor om forumets funktionalitet"
Sidor: [1]   Gå upp
  Skriv ut  

Gå till: