Sidor: [1]   Gå ned
  Skriv ut  
Författare Ämne: Sommartider 2011  (läst 702 gånger)
0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
Redvine
Styrelsemedlem

Antal inlägg: 97

Visa profil
« skrivet: Maj 29, 2011, 21:41:25 »

Sommartiderna 2011 för Täby Ak börjar nästa vecka. Vecka 23-25 är det öppet som vanligt tisdagar och torsdagar. Måndagar och onsdagar är det öppet 17-21. Insläpp kl 17, 18, 19 och 20 genom dörren vid parkeringen. Måndagen den 6/6 är det stängt.

Vecka 26-30 är det öppet måndag-torsdag 17-21, insläpp vid parkeringen samma tider som ovan.

Vecka 31-33 är det likadant som vecka 23-25.

Loggat
elvelind
Styrkelyftare
**

Antal inlägg: 164

Visa profil
« Svara #1 skrivet: Maj 29, 2011, 21:44:21 »

Hur kommer det se ut på helger? helt stängt?
Loggat
övermäniskan
JuggerNaut

Antal inlägg: 924

Visa profil
« Svara #2 skrivet: Maj 29, 2011, 22:53:02 »

varför insläpp? syftar såklart på taggläsaren
Loggat

http://wgz.8k.com/westside.jpg

att med träning göra sig illa
Redvine
Styrelsemedlem

Visa profil
« Svara #3 skrivet: Maj 29, 2011, 23:54:01 »

Nästa öppna helg är vecka 34. Taggsystemet används inte pga mekaniska och elektroniska problem med dörr och lås.
Loggat
Alex
Styrkelyftare
**

Antal inlägg: 699

Visa profil
« Svara #4 skrivet: Maj 30, 2011, 00:51:11 »

Vecka 22 då? ("nästa vecka" alltså)

17-21 mån-ons och stängt kristi flygare? skulle verkligen behöva träna på morgonen någon dag i veckan.

f.ö. tycker jag dom här sommartiderna är piss, men har förstått vid det här laget att det nånstans finns en vilja att låta stockholms finaste styrketräningsanläggning(ja, jag har sett alla) samla damm hela somrarna igenom. TRIST

Loggat
Nelli
Styrkelyftare
**

Antal inlägg: 48

Visa profil
« Svara #5 skrivet: Maj 30, 2011, 06:53:38 »

Ja, hur blir det v22? Eftersom badhuset har öppet... Till 15 på onsdag dessutom.
Loggat
Redvine
Styrelsemedlem

Visa profil
« Svara #6 skrivet: Maj 30, 2011, 08:22:51 »

Den här veckan (22) gäller de tider som anslogs i sportcentrum redan för 2 veckor sedan. Stängt torsdag och helgen, stänger tidigare onsdag, annars som vanligt. Vad jag kommer ihåg dvs.
Loggat
Nelli
Styrkelyftare
**

Antal inlägg: 48

Visa profil
« Svara #7 skrivet: Maj 30, 2011, 09:06:22 »

Kanon tack!
Loggat
mrbench
Grottmonster

Antal inlägg: 178

Visa profil
« Svara #8 skrivet: Maj 31, 2011, 22:25:29 »

Det här med endast insläpp vid "hel-timme" måste vara bland det korkaste jag någonsin varit med om. Enbart lättja från kvällsvakterna. Slutdiskuterat!

Loggat

I once met three guys named PAIN, SUFFERING, and SACRIFICE. Now, we're inseparable. We're best friends...
Wargen
Administrator

Antal inlägg: 624

Visa profil
« Svara #9 skrivet: Juni 01, 2011, 06:24:18 »

Sommartider hej, hej - sommartider
Loggat
övermäniskan
JuggerNaut

Antal inlägg: 924

Visa profil
« Svara #10 skrivet: Juni 01, 2011, 09:42:46 »

Det här med endast insläpp vid "hel-timme" måste vara bland det korkaste jag någonsin varit med om. Enbart lättja från kvällsvakterna. Slutdiskuterat!

helt rätt! har ju själv vart kvällsvakt så jag kan ju intyga att det stämmer till 100%  Cheesy
varför kan typ inte kvällsvakten bara sitta där bakom dörren typ? eller åtminståne insläpp typ varje halvtima.
är ju knappast så att dom är upptagna med att städa konstant och om det nu är så tror jag hellre våra medlemar har det lite skitigt än sämre tillgång till gymet. t ex så skulle tiden mellan 20-21 kunnas dedikeras till städning av kvällsvakten.
när jag körde insläpp föra året gnälde folk som fan och med all rätt det sög o var pinsamt att ett så bra gym ska ha så dåliga tider på sommrarna.
Loggat

http://wgz.8k.com/westside.jpg

att med träning göra sig illa
Elvira
Spegelfreak

Antal inlägg: 78

Visa profil
« Svara #11 skrivet: Juni 01, 2011, 10:19:24 »

Angående insläppen, det är säkert många (däribland jag) som tar sig till gymmet med hjälp av tåg/bussar, men tåg/bussar har en förmåga att bli försenade/inställda. Så om jag skulle råka bli 5-10 minuter försenad pga tåget måste jag sitta utanför gymmet och vänta i 50 minuter för att få träna. Det är rena rama vansinnet. VANSINNE.
Loggat

Det är Robin Hood jag vill ha!!11
Micke
Kvällsvakt
*

Antal inlägg: 6

Visa profil
« Svara #12 skrivet: Juni 02, 2011, 12:06:48 »

Angående insläppen, det är säkert många (däribland jag) som tar sig till gymmet med hjälp av tåg/bussar, men tåg/bussar har en förmåga att bli försenade/inställda. Så om jag skulle råka bli 5-10 minuter försenad pga tåget måste jag sitta utanför gymmet och vänta i 50 minuter för att få träna. Det är rena rama vansinnet. VANSINNE.

Jag är kvällsvakt och varje gång när jag har varit och öppnat dörren vid heltimme så har jag stått utanför och väntat av just den anledningen som du nämner. Folk tränar ju ofta klart inom en timme också och då går de ju ut genom dörren och du kan komma in då. Så jag tror inte att du kommer att behöva stå och vänta i 50 minuter på att bli insläppt.

Jag vill också veta varför det bara är lättja av kvällsvakterna som gör att det är insläpp varje heltimme?
Loggat
Sidor: [1]   Gå upp
  Skriv ut  

Gå till: