Sidor: 1 ... 6 7 [8]   Gå ned
  Skriv ut  
Författare Ämne: Vad saknar ni på gymmet?  (läst 6257 gånger)
0 Medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.
övermäniskan
JuggerNaut

Antal inlägg: 924

Visa profil
« Svara #105 skrivet: Februari 27, 2009, 00:29:10 »

jag tar gärna din plats i styrelsen olle  Evil
Loggat

http://wgz.8k.com/westside.jpg

att med träning göra sig illa
Pettson
The Hulk

Antal inlägg: 362

Visa profil
« Svara #106 skrivet: Februari 27, 2009, 05:51:25 »

Angående inköp av utrustning och genomförande av det så behövs det bättre administration både från styrelsen och lyftarnas sida. Fredric och Pettson har ju redan tagit på sig detta inofficiellt. Så vi kan lika gärna göra det officiellt på årsmötet.
Skulle vilja se en mer tydlig rutin för hur inköp av ny utrustning ska gå till - just nu är det ingen av oss som vet vem som bestämmer vad som ska köpas, vem som är ansvarig för budget etc. Därför det blir såna här diskussioner.
Loggat
Admin
Administrator

Antal inlägg: 766

Visa profil Hemsida
« Svara #107 skrivet: Februari 27, 2009, 09:32:27 »

Ja, men kom med förslag på hur de skall vara då. Kom igen nu engagera er lite. Sluta tycka och agera... Yes. Inget svårt egentligen. Sätt ihop en lista på saker som folk vill köpa in och sedan går styrelsen igenom dem och beslutar om vilket som skall köpas in.

Peter och Peter har anmält sig som intresserade för att bli styrelsemedlem, kul att några är villiga. Vem det bli röstas om på årsmötet. Fram tills dess är alla välkomna att anmäla sig som intresserade.
« Senast ändrad: Februari 27, 2009, 09:38:42 av Animal » Loggat

"Skicka PM till admin vid frågor om forumets funktionalitet"
Wargen
Administrator

Antal inlägg: 624

Visa profil
« Svara #108 skrivet: Februari 27, 2009, 10:32:15 »

Trevligt att Peter och Peter ställer upp! Jag backar upp er båda hela vägen in i kaklet!

F.ö. förstår jag inte hur tyngre vikter, större magasin och övriga materialönskemål skulle missgynna de som inte är med i laget. Mer och ny utrustning är något som kommer alla till gagns och den som inte orkar får väl sätta pinnen på ett lättare hack. Jag förstår självklart också att att alla medlemmars önskemål måste komma till tals, men det har väl aldrig varit tal om något annat. Tråden handlar om förslag och inget annat och är öppen för alla som har önskemål eller synpunkter på vad som ska finnas på gymmet - tävlande eller inte; sen är det upp till styrelsen att fatta beslut.

Täby AK har en unik och speciell profil som jag tror uppskattas av de allra flesta som tränar hos oss oavsett om man är tränar rehab, disco eller styrkelyft. Täby AK är och har alltid varit lite grövre, lite hårdare, lite tuffare än andra ställen, samtidigt som det alltid funnits en välkomnande och kamratlig attityd. Personligen tycker jag att vi ska värna om den särart och prägel vi har utan att för den skull förfördela några medlemmar!
Loggat
Admin
Administrator

Antal inlägg: 766

Visa profil Hemsida
« Svara #109 skrivet: Februari 27, 2009, 13:32:44 »

Äh jag tycker vi skall ösa på med mer tung utrustning och stryktåliga maskiner utan vajrar. Bara köra på...

Men önskar samma sak som Ilmar en gång gjorde. Vill ha en stairmaster eller löpband så jag kan hålla på med lite riktigt träning på gymmet också... Cheesy
Loggat

"Skicka PM till admin vid frågor om forumets funktionalitet"
Ilmar
Styrkelyftare
**

Antal inlägg: 1549

Visa profil
« Svara #110 skrivet: Mars 09, 2010, 19:16:58 »

Ett förslag som aktualiserades här på forumet och i viss mån på gymmet igår kväll: kan klubben köpa in en viktväst?
Loggat
Branis
Administrator

Antal inlägg: 653

Visa profil
« Svara #111 skrivet: Mars 09, 2010, 23:03:50 »

Ät mer mat Ilmar !!!!
Loggat
Sidor: 1 ... 6 7 [8]   Gå upp
  Skriv ut  

Gå till: